maandag 19 augustus 2013

Santiago De Compostela

Niet met de boot dit bezoek maar ik heb de trein genomen. Vandaag komt Michele terug aan boord, of toch bijna :-) we blijven hier een nachtje in een hotelletje en morgen bezoeken we de stad wat uitgebreider. In een gezellige bar met gratis wifi met een wijntje van 2 euro waar ik nog 2 tapas bij kreeg en een bakje olijven, wel het kan slechter toch? Ik heb al wat rondgedoold in deze religieuze stad waar Michele al eens geweest was. Zij heeft een paar jaar geleden, voor de tv hype, de camino frances gedaan. 600km stappen door het Spaanse hinterland, is niet voor iedereen weggelegd. Veel impossantne gebouwen, veel volk al dan niet impossant :-) het is eens iets anders dan havens en zeilboten.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige stad hé Marc.Ik ben er ook geweest met de auto tijdens mijn Spanje reis
    Groetjes vanuit Nieuwpoort
    Joris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker Joris, heel veel indrukwekkende gebouwen hier. Maar voor Michèle was het een speciaal weerzien zij heeft 2 jaar geleden de camino Frances gedaan (800km).

    BeantwoordenVerwijderen