dinsdag 12 november 2013

Lagos, met de dinghy

Ik hou er niet van om superlatieven te gebruiken maar soms zou het wel nodig zijn zoals in dit geval. Gisteren was het een prachtig rustige dag en dus perfect om er met de dinghy op uit te trekken. Net voorbij het havenhoofd beginnen de rotsformaties die als een rij soldaten de kust flankeren. Het is goed opletten op eventuele rotspunten net onder het wateroppervlak. De bodem van de rubberboot of het alu-schroef van de buitenboord zouden dit zeker niet appreciĆ«ren. Volgende keer doe ik wat snorkelmateriaal mee want door het heldere water zag ik prachtig onderwaterleven. De watertemperatuur is nog voldoende hoog. Toen ik vorige week ging duiken zag ik nog een watertemperatuur van 19°, en met een shorty zeker warm genoeg.

De op de rotsen zittende vogels hebben geen schrik en blijven rustig zitten. Veel woorden behoeft deze mooie natuur niet dus ga ik de foto's laten spreken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten